شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 46130 |
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ | ارسال توسط :
21 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، گفت: در جلسه با معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید شد که اگر مشکل آب اصفهان رفع شود، تمام مشکلات استان حل خواهد شد. سیدناصر موسوی لارگانی در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل تخصیص بودجه اصفهان، تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد بودجه اوراق است. پیمانکار ناظر در استان به علت […]

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، گفت: در جلسه با معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید شد که اگر مشکل آب اصفهان رفع شود، تمام مشکلات استان حل خواهد شد.

سیدناصر موسوی لارگانی در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل تخصیص بودجه اصفهان، تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد بودجه اوراق است. پیمانکار ناظر در استان به علت زمان‌بر بودن بازپرداخت در پروژه‌ها و مناقصه‌های مربوطه حاضر نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز بودجه کل کشور و هزینه‌های عمرانی، غیر از هزینه‌های جاری ابلاغ نشده است، تاکید کرد: با توجه به اینکه ۶ ماهه اول سال در بسیاری از استان‌ها اوج کار و فعالیت عمرانی است، امیدواریم افزایش بودجه اصفهان را در دستور کار قرار دهد، چرا که همواره سهم اصفهان از بودجه‌های دولتی و هزینه کشور در مقایسه با دیگر استان‌ها بسیار کم بود، این در حالی است که اصفهان پس از تهران بیشترین پرداخت به خزانه کشور را دارد و بیشترین سهم مالیات پس از تهران متعلق به مردم اصفهان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مجمع نمایندگان استان اصفهان به این موضوع ورود کرده و جلسه‌ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهیم داشت تا مشکلات بودجه مربوط به اصفهان حل و فصل شود.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین سردار میرحیدری، فرمانده انتظامی استان، گزارشی درخصوص کشفیات مواد مخدر، قاچاق کالا، قاچاق انسان و حمل سلاح در استان اصفهان ارائه کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، افزود: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان همچنین در خصوص مشکلات معیشتی نیروهای انتظامی استان، کمبود امکانات و بودجه این نهاد امنیتی نکاتی را ارائه کردند که مجمع نمایندگان در جلسات مجلس، جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه و سفر رئیس جمهور به اصفهان پیگیر این نکات خواهد بود.

موسوی لارگانی در خصوص تعطیلی واحدهای دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: قرار شده طی مکاتباتی که رئیس دانشگاه پیام نور با مجمع نمایندگان خواهد داشت، مشکلات این دانشگاه مطرح و در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه رئیس فدراسیون کشتی گزارشی در خصوص ورزش وضعیت ورزش استان اصفهان مطرح کرد و قرار بر این شد که نمایندگان مجلس و باشگاه‌های سپاهان و فولاد مبارکه از پیشرفت و بومی‌سازی کشتی در اصفهان حمایت کنند.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 46130 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید