جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3314 |
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ | ارسال توسط :
105 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

شب گذشته،حلب،دومین شهر بزرگ سوریه که طی چهار سال گذشته، در جریان حضور تروریست های خارجی ( داعش) و درگیری با گروههای مسلح داخلی، اشغال شده بود، به دست نیروهای دولتی برگشت. براساس این گزارش، بخش شرقی حلب و دیگر مناطق سوریه، طی چند سال گذشته، تحت اشغال  و ترکتازی معارضان مسلح و تروریست های تکفیری قرار […]

شب گذشته،حلب،دومین شهر بزرگ سوریه که طی چهار سال گذشته، در جریان حضور تروریست های خارجی ( داعش) و درگیری با گروههای مسلح داخلی، اشغال شده بود، به دست نیروهای دولتی برگشت.

براساس این گزارش، بخش شرقی حلب و دیگر مناطق سوریه، طی چند سال گذشته، تحت اشغال  و ترکتازی معارضان مسلح و تروریست های تکفیری قرار داشت که با کمک مالی  برخی از کشورهای عرب خاورمیانه، حمایت می شدند و از اعمال هیچ گونه جنایتی علیه مردم بی دفاع، خودداری نمی کردند.

براساس این گزارش، تروریست های تکفیری که با عنوان داعش، در  برخی از شهرها و روستاهای کشورهای عراق و سوریه، به جنایت های هولناک و عملیات ضد انسانی مشغول بوده اند، با  افکار عقب مانده  و جاهلانه خود، بافریب برخی از نیروهای بومی، از وجود این گروهها ، دست به تاخت و تاز می زدند و خون ریزی های غیر قابل شمارشی در این مناطق به راه انداختند.

براساس پیش بینی ناطران، آزادسازی شهر حلب می تواند گام مهمی برای رهایی  مردم سوریه از قساوت تروریست های  داعش و همدستان داخلی آنان باشد که روزگار اهالی این کشور ، توسط تروریست های تکفیری، سیاه شده است.

همچنین، براساس گزارش های دریافتی، مقاومت مردم سوریه علیه تروریست های تکفیری ، در حال بالندگی است و  پیروزی نیروهای دولتی، موجب شادمانی اقشار مختلف این کشور شده است.

پایان خبر – م.م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3314 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید