شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 44853 |
تاریخ انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴ | ارسال توسط :
26 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

استاندار خوزستان یکی از مشکلات استان در مسیر پروژه‌های عمرانی را پروسه ترک تشریفات مناقصه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم این فعالیت‌ها متوقف شده است. صادق خلیلیان در  جلسه بررسی طرح توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر با حضور مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و نماینده نهاد ریاست […]

استاندار خوزستان یکی از مشکلات استان در مسیر پروژه‌های عمرانی را پروسه ترک تشریفات مناقصه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم این فعالیت‌ها متوقف شده است. صادق خلیلیان

در  جلسه بررسی طرح توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر با حضور مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و نماینده نهاد ریاست جمهوری در  محل استاندار ی خوزستان اظهار داشت:  مباحث زیربنایی، موضوع کوتاه مدت نیستند و بسیاری از مشکلات در کشور  وجود دارد که  حل آن‌ها به چندین سال زمان نیاز دارد.

استاندار خوزستان عنوان  کرد: مباحث زیربنایی در برنامه پنج ساله نمی‌گنجد برهمین اساس باید در این زمینه دقت بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های زیربنایی باید در قالب  کوتاه مدت و بلند مدت تفکیک شوندگفت:راه‌های اتصال استان و ساخت اتوبان جزو طرح‌ کوتاه مدت به شمار نمی‌روند.

استاندار خوزستان  با تاکید بر ضرورت  بررسی مسائل زیربنایی در شورای برنامه‌ریزی استان  توضیح داد: جلسات خاص ویژه‌ دستگاه‌های اجرایی باید برگزار شود تا آسیب‌شناسی لازم در این زمینه صورت گیرد.

خلیلیان با اشاره به  واگذاری بخشی از اقدامات و کارها به بخش خصوصی بیان کرد: منطقه آزاد اروند می‌تواند در زمینه توسعه آبادان و خرمشهر نقش  زیادی ایفا کند.

وی ابراز داشت: از زمان تشکیل پالایشگاه در آبادان هر آنچه که مورد نیاز این شهر بود توسط پالایشگاه صورت می‌پذیرفت به‌گونه‌ای که آبادان حول محور این شرکت توسعه یافت.

استاندار خوزستان گفت:معابر آبادان و خرمشهر از نظر مبلمان شهری مشکلات بسیاری دارد، پارک ورودی شهر، وضعیت آسفالت، شبکه فاضلاب، آب آشامیدنی و مبلمان شهری در این شهرها بسیار مهم است و باید سروسامان گیرد.

خلیلیان اظهار داشت: کالای همراه ملوان(ته‌لنجی) می‌تواند رونق تجاری را در این ۲ شهر ایجاد کند ضمن اینکه در بحث اشتغال‌زایی نیز اثرگذار است.  توسعه تجارت سبب جذب گردشگر خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان در برخی از سال‌ها دومین  یا سومین دریافت‌کننده اعتبارات بودجه‌ای(عمرانی) بوده است؛ این موضوع نشان‌دهنده اشکال در پروژه‌ها و نظارت‌ها می‌باشد.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 44853 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید