دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-13
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 44915 |
تاریخ انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱ | ارسال توسط :
31 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به فعالیت قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی در این شهرستان گفت: مجموعه ورزش‌های پرتابی ویژه جانبازان و معلولان در دزفول احداث می‌شود. خادمعلی تهذیبی  در گفت وگوی رادیویی افزود: طرح‌های عمرانی ورزش دزفول با اولویت بخش‌های جوانان، ورزش، هیات‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی اجرا می‌شوند که شاخص آنها […]

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به فعالیت قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی در این شهرستان گفت: مجموعه ورزش‌های پرتابی ویژه جانبازان و معلولان در دزفول احداث می‌شود. خادمعلی تهذیبی

 در گفت وگوی رادیویی افزود: طرح‌های عمرانی ورزش دزفول با اولویت بخش‌های جوانان، ورزش، هیات‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی اجرا می‌شوند که شاخص آنها طرح‌های عمرانی است.
وی ادامه داد: سال ۱۳۹۷ با حضور مسوولان ارشد کشوری، کلنگ سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری در دزفول به زمین زده شد که صرفا یک نمایش بود و حاصل آن بدبینی مردم و جامعه ورزشی بود.
رییس اداره ورزش و جوانان دزفول با بیان اینکه زمین درنظر گرفته شده متعلق به این اداره نبود و قرار بود بعدا به تملک درآید، گفت: این اتفاق رخ نداد و طرح بدون اعتبار و قرارداد و تشریفات اداری صفر کلنگ زنی شد.

وی از تملک ۲ هکتار زمین در محلی دیگر با حمایت مسوولان استانی و محلی به ویژه نماینده دزفول خبرداد و افزود: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز دستور برگزاری فرآیند مناقصه را برای این طرح داده است.
تهذیبی با بیان اینکه ورزشگاه شهید مجدیان سال‌ها با اعتبارات قطره چکانی پیش می‌رفت، گفت: این طرح را با مسائل و مشکلات اداری و مالی تحویل گرفتیم و با پیگیری‌های شبانه روزی در چند ماه گذشته اعتباری برای مطالبات پیمانکار و اعتباری برای فاز دوم و پایانی درنظر گرفتیم.

وی افزود: اکنون اعتبارات این طرح در حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان است که فرآیند مناقصه آن بزودی برگزار خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان اظهارداشت: ورزش دزفول قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی دارد به همین منظور با اختصاص اعتبار و برگزاری مناقصه مربوطه قرار است مجموعه ورزش‌های پرتابی ویژه جانبازان و معلولان ساخته شود.
وی با بیان اینکه این مجموعه همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری کلنگ زنی می‌شود، افزود: ۲۵ چمن مصنوعی قرار است ساخته شود که تفاهم نامه آنها بسته می‌شود و با اعتبارات نفت، اداره کل و بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی اجرا خواهند شد.
تهذیبی گفت: در کنار این کلنگ زنی‌ها، ۶ طرح شامل سالن چند منظوره و سالن کشتی  اهدایی مرحوم ریسمان‌ سنج، سالن تمرینی اهدایی حاج محمداسماعیل درویش زاده، استخر اداره ورزش و جوانان، چمن مصنوعی و سایت قایقرانی در چهارم خردادماه افتتاح یا کلنگ زنی می‌شوند.
وی افزود: تجلیل از رزمندگان مدافع حرم سطح شهرستان دزفول، رونمایی از اماکن ورزشی و نامگذاری آنها به نام شهدا و صدها مسابقه و برنامه دیگر از برنامه‌های چهارم خرداد هستند.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 44915 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید