جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 130439 |
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ | ارسال توسط :
45 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به نقل از ایرنا، «محمدرضا کدخدازاده» معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی کشور، روز دوشنبه در حاشیه نشست راه و شهرسازی سیرجان در فرمانداری گفت: باقیمانده طرح ۲ بانده شدن محور سیرجان به بافت در دستور کار مناقصه قرار گرفته که باید اجرایی و عملیاتی شود. وی اظهار […]

به نقل از ایرنا، «محمدرضا کدخدازاده» معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی کشور، روز دوشنبه در حاشیه نشست راه و شهرسازی سیرجان در فرمانداری گفت: باقیمانده طرح ۲ بانده شدن محور سیرجان به بافت در دستور کار مناقصه قرار گرفته که باید اجرایی و عملیاتی شود.

وی اظهار داشت: محدویت های اعتباری داریم و بخشی از اعتبارات در برنامه و بودجه برای طرح دیده شده اما باید از ظرفیت معادن هم در راستای نقش مسئولیت های اجتماعی آنان، استفاده کنیم تا به نتیجه مطلوب و اتمام طرح این محور پرترافیک برسیم.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خصوص محور سیرجان به استان فارس و شیراز نیز گفت: طرح مطالعاتی این محور انجام شده و بازنگری طرح نیز در حال انجام است و پس از تکمیل مطالعات، پیمان سپاری و عملیات اجرایی این طرح آغاز می شود.

وی همچنین در خصوص اجرای طرح کمربندی سیرجان که بایستی در مسیر تردد محور ترانزینی این شهرستان قرار گیرد عنوان کرد: این طرح نیز با مشارکت بخش دولتی، خصوصی و شرکتی آغاز خواهد شد که مناقصه آن طرح برگزار شده و پس از طی مراحل قانونی اجرایی خواهد شد و پس از آغاز عملیات اجرایی نیز طی مدت ۲۴ تا ۳۰ ماه به اتمام می رسد.

شهرستان سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب کرمان قرار گرفته است.

 

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130439 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید