سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4566 |
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ | ارسال توسط :
55 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

 از  خبر داد.  کیوان وزیری، مدیر مرکز تحقیقات گروه صنعتی ایران خودرو  امروز در نشستی خبری اظهار کرد: طراحی و تولید دو محصول جدید پژو ۲۰۷A صندوق‌دار و دنا پلاس در ایران خودرو  و با بهره‌گیری از فضای ایجاد شده در دوران پسابرجام و با استفاده از توان متخصصان ایرانی صورت گرفته است. وی با […]

 از  خبر داد.

 کیوان وزیری، مدیر مرکز تحقیقات گروه صنعتی ایران خودرو  امروز در نشستی خبری اظهار کرد: طراحی و تولید دو محصول جدید پژو ۲۰۷A صندوق‌دار و دنا پلاس در ایران خودرو  و با بهره‌گیری از فضای ایجاد شده در دوران پسابرجام و با استفاده از توان متخصصان ایرانی صورت گرفته است.

وی با بیان این‌که طراحی این دو محصول در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: برای طراحی پژو ۲۰۷A صندوق‌دار ۵۰ میلیارد تومان و دناپلاس ۵۵۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وزیری با بیان این‌که قیمت دناپلاس به طور میانگین سه تا چهار میلیون تومان گران‌تر از خودروی دنا فعلی خواهد بود، تصریح کرد: عرضه دنا اتوماتیک و همچنین دنا با موتور توربوشارژ نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر مرکز تحقیقات گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تولید انبوه پژو ۲۰۷A صندوق‌دار از اسفندماه سال جاری آغاز شده و نیمه اول شهریورماه سال آینده عرضه خواهد شد. قیمت این محصول به طور میانگین ۴ – ۵ میلیون تومان گران‌تر از محصول فعلی خواهد بود.

وی افزود: در دناپلاس استانداردهای ایمنی این خودرو افزایش یافته و عرضه آن تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

وی در پاسخ به این‌که با توجه به آنکه طراحی پژو ۲۰۷A صندوق‌دار در ایران خودرو صورت گرفته است چرا آرم شرکت پژو بر روی این خودرو قرار دارد، ادامه داد: به هرحال اگر آرم پژو را از روی این خودرو برداریم کار اصیل و درستی نخواهد بود. ۲۰۷A صندوق‌دار اگر چه آرم پژو را دارد اما طراحی آن به‌طور کامل در مرکز تحقیقات ایران خودرو صورت گرفته است و از مرکز ایران نیز به کشورهای دیگر صادر خواهد شد.

پایان خبر – ش الف

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4566 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید