جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 160175 |
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ | ارسال توسط :
75 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، در پیامی شهادت جمعی از هموطنان‌مان در حادثه تروریستی کرمان را به خانواده محترم شهدا و ملت شریف ایران تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس متن پیام تسلیت محمدحسین متجلی به شرح زیر است:   انا لله و انا الیه راجعون وقوع حادثه هولناک […]

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، در پیامی شهادت جمعی از هموطنان‌مان در حادثه تروریستی کرمان را به خانواده محترم شهدا و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس متن پیام تسلیت محمدحسین متجلی به شرح زیر است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه هولناک تروریستی و شهادت مظلومانه و جانکاه جمعی از هموطنان عزیزمان در مراسم چهارمین سالگرد عروج سردار سرافراز وطن شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، زخمی عمیق و آتشی سوزان بر قلب‌ و روح‌مان افکند.

به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه در میعادگاه بزرگ‌مردی مجاهد که تمامی عمر خود را وقف مبارزه با جریان‌های تروریستی، تکفیری، ایادی استکبار جهانی،  و آبیاری درخت تنومند مقاومت در منطقه کرده بود، بار دیگر چهره ددمنشانه و خوی جنایتکار دشمنان ملت ایران اسلامی عزیز را نمایان کرد و به همه نشان داد که این وحشی صفتان، از نام و یاد شهید سلیمانی نیز به‌شدت واهمه دارند.

بدون تردید ملت بزرگ و شهید پرور کشورمان، به رغم سوگواری و تألم فراوان در این مصیبت عظیم، بیدارتر و آگاه‌تر از همیشه خواهند بود؛ همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: بکُشید مارا، ملت ما بیدارتر می‌شود.

به یاری خداوند بزرگ و رشادت فرزندان دلیر جمهوری اسلامی ایران، عاملان این جنایت و مزدوران اجاره‌ای آن‌ها، پاسخی دردناک و عبرت‌آفرین را دریافت خواهند کرد.

اینجانب با آرزوی بهبودی و شفای عاجل برای مجروحان و مصدومان، این حادثه تلخ را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدا و ملت عزیز ایران صمیمانه تسلیت می‌گویم.

 

 

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 160175 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید