جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 20317 |
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۴۴ | ارسال توسط :
259 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت از دیگر از امکاناتی است که به زودی برای مشترکین تلفن ثابت فراهم می شود. پیام صوتی همانگونه که از نامش پیداست پیامی است صوتی و از پیش ضبط شده که افراد مختلف میتوانند آن را […]

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت از دیگر از امکاناتی است که به زودی برای مشترکین تلفن ثابت فراهم می شود.

پیام صوتی همانگونه که از نامش پیداست پیامی است صوتی و از پیش ضبط شده که افراد مختلف میتوانند آن را به تعداد نامحدودی شماره ارسال نمایند. همانگونه که می دانید صدا در مقابل متن تاثیرگذاری بسیار بیشتری دارد و شما میتوانید از این فرصت برای تبلیغات کالاها و خدمات خود استفاده کنید.
قبلا امکان اینکه به تلفن های ثابت پیام صوتی ارسال کنیم وجود نداشت ولی حالا با پیام صوتی تلفن ثابت میتوانیم به تلفن های ثابت نیز پیام صوتی ارسال کنیم. پیام های صوتی به اینصورت است که فردی که میخواهد به صورت پیام صوتی تبلیغات کند صدایی را که شامل مفهوم تبلیغاتش است را ضبط میکند و ان را ارسال میکند. زمانی که پیام ارسال شده تلفن ثابت مخاطب زنگ میخورد و بعد از پاسخگویی صدای ضبط شده پخش میشود و مخاطب پیام شما را دریافت میکند.

سامانه پیام صوتی این امکان را به کاربران خود می دهد تا فایل صوتی ضبط شده ی مورد نظر خود را از طریق تماس تلفنی برای هزاران مخاطب خود به تلفن ثابت و همراه، ارسال و پخش نمایید. کافیست شما فهرستی را مطابق موارد مورد نظر خود شامل تاریخ و ساعات تماس، تعداد تلاش، فاصله بین تلاش ها، شماره گیرندگان را ایجاد نمایید و آن را در یک لحظه ارسال کنید.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 20317 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید