جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 152949 |
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ | ارسال توسط :
41 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در سفر به استان هرمزگان ضمن بازدید از نمایشگاه اینوکس کیش، روند پیشرفت طرح‌های میدان گازی کیش و پایانه نفتی جاسک را بررسی کرد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، محمدحسین متجلی مدیرعامل به همراه سیدمحی‌الدین جعفری معاون طرح‌های توسعه‌ای این شرکت در سفری دو روزه به […]

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در سفر به استان هرمزگان ضمن بازدید از نمایشگاه اینوکس کیش، روند پیشرفت طرح‌های میدان گازی کیش و پایانه نفتی جاسک را بررسی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، محمدحسین متجلی مدیرعامل به همراه سیدمحی‌الدین جعفری معاون طرح‌های توسعه‌ای این شرکت در سفری دو روزه به استان هرمزگان و بازدید از طرح‌های میدان گازی کیش، پایانه نفتی جاسک و‌ منطقه عملیاتی گرزه، وضع اجرای این طرح‌ها را بررسی کردند.

در این بازدید مدیران عامل و مسئولان ستادی و عملیاتی پیمانکاران، مجریان و مدیران اجرایی طرح‌های درحال توسعه شرکت نفت و گاز پارس در استان هرمزگان، ضمن بازدید میدانی از روند ساخت، اجرا و پیشرفت فعالیت‌های جاری، در جلسات تخصصی، گزارشی از وضعیت برنامه‌های در دست اقدام در حوزه‌های ساخت، تامین کالا و برنامه‌های آتی ارایه کردند.

گفتنی است به منظور رصد و سنجش میزان پیشرفت طرح‌های میدان گازی کیش و پایانه نفتی جاسک، کارشناسان مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران و مدیریت برنامه‌ریزی و کنترل طرح‌های شرکت نفت و گاز پارس با حضور در این بازدید، میزان پیشرفت این طرح‌ها را مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مورد ارزیابی قرار دادند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس همچنین ضمن بازدید از نمایشگاه اینوکس کیش و غرفه پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در رابطه با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنایع نفت و گاز و نقش شرکت‌های داخلی در استفاده از این فرصت‌ها، با صاحبان غرفه‌های مختلف مذاکره کرد.

 

طرح پایانه نفتی جاسک شامل سه مجموعه خطوط لوله ۴۸ اینچ خشکی و سیستم‌های اندازه‌گیری، ۶ رشته خط لوله ۳۶ اینچ زیردریایی، سه مجموعه چندراهه دریایی و سه مجموعه گوی شناور به همراه تجهیزات جانبی از سوی کنسرسیومی متشکل از دو شرکت داخلی «مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران» و «گاما» درحال اجرا است.

از سوی دیگر با اجرای  طرح توسعه میدان گازی کیش که شامل احداث یک خط لوله ۳۲ اینچ زیردریایی به طول ۲۰۰ کیلومتر از جزیره کیش به عسلویه از سوی شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران و تکمیل ۱۴ حلقه چاه از سوی شرکت ملی حفاری ایران است، روزانه ۲۸.۳ میلیون مترمکعب گاز و ۱۱.۳ هزار بشکه میعانات گازی از جزیره کیش به پالایشگاه‌های سایت یک عسلویه منتقل و گاز پالایش‌شده به شبکه گاز سراسری کشور اضافه خواهد شد.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 152949 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید