جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 21732 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴ | ارسال توسط :
91 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با اشاره به اعلام صورت حساب قبض یک‌ماهه برای تلفن های ثابت از ماه مرداد اظهار کرد: حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در کشور تا پایان سال و در یک بازه زمانی هشت ماهه اجرا می شود. داوود زارعیان با تاکید بر خدماتی برای جلب رضایت مشتریان به ویژه […]

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با اشاره به اعلام صورت حساب قبض یک‌ماهه برای تلفن های ثابت از ماه مرداد اظهار کرد: حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در کشور تا پایان سال و در یک بازه زمانی هشت ماهه اجرا می شود.

داوود زارعیان با تاکید بر خدماتی برای جلب رضایت مشتریان به ویژه در حوزه تلفن ثابت، گفت: اعلام صورت حساب قبض یک‌ماهه یکی از اقدامات است و از ماه مرداد صورت حساب یک‌ماهه خواهیم داشت. حذف قبوض کاغذی در یک فرآیند هشت ماهه در کشور نیز از اقدامات دیگر است. افزایش کانال‌های ارسال و دریافت صورت حساب از اکنون شروع شده بدین ترتیب تا آخر سال قبض کاغذی حذف می‌شود.

زارعیان پرداخت مستقیم (direct debit) را از دیگر سرویس‌های پرداخت دانست و اظهار کرد: کسانی که در بانک حساب دارند می‌توانند با بانک قرارداد بسته تا بدون دریافت صورت حساب قبض، بانکشان آن را به صورت مستقیم پرداخت کند. برای این کار مشوق‌هایی نیز از طرف مخابرات و بانک برای مشتریان در نظر گرفته شده تا انگیزه یافته و دیگر نیازمند قبض تلفن نباشند. 

وی با تاکید بر دیجیتال‌سازی و ساده‌سازی به عنوان دیگر خدمات مخابرات، گفت: دیجیتال‌سازی به این ترتیب است که رفت و آمد مردم حذف شده و همه سرویس‌های مخابرات تا پایان سال به صورت عملیاتی دیجیتالی شود. همچنین ما به دنبال این هستیم هر آنچه مشتری را معطل می‌کند، حذف کنیم و ساده‌سازی بنیادین به صورت اساسی و حذف پرونده‌های کاغذی از برنامه‌های ماست، زیرا این پرونده‌ها جای زیادی را اشغال می‌کنند در صورتی که مراجعه به آنها بسیار کم است.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 21732 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید