معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با اشاره به اعلام صورت حساب قبض یکماهه برای تلفن های ثابت از ماه مرداد اظهار کرد: حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در کشور تا پایان سال و در یک بازه زمانی هشت ماهه اجرا می شود. داوود زارعیان با تاکید بر خدماتی برای جلب رضایت مشتریان به ویژه […]
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با اشاره به اعلام صورت حساب قبض یکماهه برای تلفن های ثابت از ماه مرداد اظهار کرد: حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در کشور تا پایان سال و در یک بازه زمانی هشت ماهه اجرا می شود.
داوود زارعیان با تاکید بر خدماتی برای جلب رضایت مشتریان به ویژه در حوزه تلفن ثابت، گفت: اعلام صورت حساب قبض یکماهه یکی از اقدامات است و از ماه مرداد صورت حساب یکماهه خواهیم داشت. حذف قبوض کاغذی در یک فرآیند هشت ماهه در کشور نیز از اقدامات دیگر است. افزایش کانالهای ارسال و دریافت صورت حساب از اکنون شروع شده بدین ترتیب تا آخر سال قبض کاغذی حذف میشود.
زارعیان پرداخت مستقیم (direct debit) را از دیگر سرویسهای پرداخت دانست و اظهار کرد: کسانی که در بانک حساب دارند میتوانند با بانک قرارداد بسته تا بدون دریافت صورت حساب قبض، بانکشان آن را به صورت مستقیم پرداخت کند. برای این کار مشوقهایی نیز از طرف مخابرات و بانک برای مشتریان در نظر گرفته شده تا انگیزه یافته و دیگر نیازمند قبض تلفن نباشند.
وی با تاکید بر دیجیتالسازی و سادهسازی به عنوان دیگر خدمات مخابرات، گفت: دیجیتالسازی به این ترتیب است که رفت و آمد مردم حذف شده و همه سرویسهای مخابرات تا پایان سال به صورت عملیاتی دیجیتالی شود. همچنین ما به دنبال این هستیم هر آنچه مشتری را معطل میکند، حذف کنیم و سادهسازی بنیادین به صورت اساسی و حذف پروندههای کاغذی از برنامههای ماست، زیرا این پروندهها جای زیادی را اشغال میکنند در صورتی که مراجعه به آنها بسیار کم است.
پایان خبر- س ر