شبکه ایران کالا، هم اکنون بر روی فرستندههای سوم دیجیتال سراسر کشور قابل دریافت است. براساس این گزارش، فرمت پخش این شبکه اس دی است و در قالب ۱۶:۹ در حال پخش برنامه است. حمایت از کالاهای ساخت ایران و کار آفرینان ایرانی، ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی و تقویت بنگاههای کوچک و بزرگ […]
شبکه ایران کالا، هم اکنون بر روی فرستندههای سوم دیجیتال سراسر کشور قابل دریافت است.
براساس این گزارش، فرمت پخش این شبکه اس دی است و در قالب ۱۶:۹ در حال پخش برنامه است.
حمایت از کالاهای ساخت ایران و کار آفرینان ایرانی، ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی و تقویت بنگاههای کوچک و بزرگ اقتصادی در کشور از جمله اهداف راهاندازی شبکه “ایران کالا” اعلام شده است.
احمد شهریاری، معاون مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی، بهمن ماه امسال در حکمی اردشیر زابلیزاده را به سمت مدیر شبکه ایران کالا منصوب کرد.