یکشنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | 2025-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8840 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ | ارسال توسط :
126 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

لیلی رشیدی، بازیگر تئاتر و تلویزیون در متنی درباره ساخت برخی استیکرهای تبلیغاتی آورده است: «کار را از مضحکه و بلاهت هم گذرانده‌اند. برداشته‌اند با عکس من و همکاران و دوستانم استیکری با این عنوان ساخته‌اند که «یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم و به فکر مردم هم باشیم». منظورشان این است که یعنی ما از […]

لیلی رشیدی، بازیگر تئاتر و تلویزیون در متنی درباره ساخت برخی استیکرهای تبلیغاتی آورده است: «کار را از مضحکه و بلاهت هم گذرانده‌اند. برداشته‌اند با عکس من و همکاران و دوستانم استیکری با این عنوان ساخته‌اند که «یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم و به فکر مردم هم باشیم». منظورشان این است که یعنی ما از حسن روحانی برائت جسته‌ایم. احتمالاً می‌خواهند ازین نمد کلاهی برای کسانی بدوزند که سال‌هاست هرچه من و هم‌صنفانم می‌کشیم، ریشه در تفکر آنان دارد. اما سرنا را از سر گشادش زده‌اند. من لیلی رشیدی دوباره به حسن روحانی رای می‌دهم و با صدای بلند «تَکرار می‌کنم» که به رغم تمام کاستی‌ها و مشکلات، دوباره به حسن روحانی رای می‌دهم؛ برای خودم، برای مردمم و برای ایران. تا کور شود هرآنکه نتواند دید.»

پایان خبر – ش الف

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8840 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید