شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-13
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4814 |
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ | ارسال توسط :
93 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

خودروساز آلمانی فولکس واگن قصد ندارد حداقل تا پیش از سال ۲۰۱۸ خودروهای آئودی را با سایک موتور چین تولید کرده یا به فروش رساند.  فولکس واگن درصدد است ابتدا روابطش با فاو موتور چین که شریک کنونی آئودی است را تقویت کند. این گروه خودروسازی آلمانی در نوامبر توافق غیرالزام آوری با سایک برای […]

خودروساز آلمانی فولکس واگن قصد ندارد حداقل تا پیش از سال ۲۰۱۸ خودروهای آئودی را با سایک موتور چین تولید کرده یا به فروش رساند.

 فولکس واگن درصدد است ابتدا روابطش با فاو موتور چین که شریک کنونی آئودی است را تقویت کند.

این گروه خودروسازی آلمانی در نوامبر توافق غیرالزام آوری با سایک برای مذاکره درباره شراکت با آئودی داشت که پرفروش‌ترین برند لوکس در چین است.

شراکت با سایک که بزرگترین خودروساز چین است، ممکن است فروش آهسته برند آئودی را افزایش دهد زیرا مرسدس بنز و تازه وارداتی مانند کادیلاک جنرال موتورز سهم بازار این برند در این کشور را تصاحب می کنند.

یواخم هایزمان، رییس فولکس واگن چین در مصاحبه با چاینا دیلی گفت: سال ۲۰۱۷ از تولید و فروش با سایک خبری نخواهد بود همچنین، فولکس واگن از برنامه همکاری آئودی با سایک چینی رونمایی کرد .

یک سخنگوی فولکس واگن این اظهارات را تایید کرد و گفت: مذاکرات با سایک ادامه دارد اما پیش از سال ۲۰۱۸ همکاری این شرکتها آغاز نمی شود. وی خاطرنشان کرد در حالیکه مذاکرات گسترده ادامه دارد، بحث درباره فروش با سایک متوقف مانده است زیرا ابتدا باید نگرانیهای مربوط به فروشندگان کنونی فاو رفع شود.

فولکس واگن از همکاری ۵۰-۵۰ با سایک عایدی بیشتری نسبت به سهم ۴۰ درصدی در سرمایه گذاری مشترک با فاو خواهد داشت.

سرمایه گذاری مشترک فولکس واگن و فاو، جان دوباره ای به این خودروساز چینی بخشیده که تلاش می کند برندهای موفق خود را ایجاد کند.

بر اساس گزارش رویترز، آئودی اعلام کرد جوینت ونچر این برند با فاو، پنج مدل پلاگین برقی در چین در پنج سال آینده معرفی خواهد کرد.

پایان خبر – ن ش

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4814 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید