شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand به عنوان صاحب نظر در عرصه تعریف استانداردهای برندسازی و همچنین ارائه دهنده استاندارد ارزش گذاری برند در جهان، لیست ۱۰۰ برند ارزشمند دنیا در طی سال ۲۰۱۶ را برای ۱۷امین سالی متوالی اعلام نمود. برندهای اپل، گوگل و کوکاکولا به ترتیب اولین،دومین و سومین رتبه را در رده بندی برترین برندهای ۲۰۱۶ […]
شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand به عنوان صاحب نظر در عرصه تعریف استانداردهای برندسازی و همچنین ارائه دهنده استاندارد ارزش گذاری برند در جهان، لیست ۱۰۰ برند ارزشمند دنیا در طی سال ۲۰۱۶ را برای ۱۷امین سالی متوالی اعلام نمود.
برندهای اپل، گوگل و کوکاکولا به ترتیب اولین،دومین و سومین رتبه را در رده بندی برترین برندهای ۲۰۱۶ کسب کرده اند.
براساس این گزارش، درمجموع ۲۹ جایگاه این لیست را برندهای خودرویی و تکنولوژی به خود اختصاص دادهاند. برندهای مرتبط با بازار خرده فروشی با ۱۹ درصد رشد، بیشترین رشد را داشته اند .
همچنین، مجموع ارزش ۱۰۰ برند جهان در طی سال ۲۰۱۶ بالغ بر ۱,۷۹۶,۳۸۴ میلیارد دلار است که نسبت به سال ۲۰۱۵ در حدود ۴.۸% رشد داشته اشت.
پایان خبر – ف م