چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5553 |
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ | ارسال توسط :
51 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست خواستار تشکیل زیر کمیته فرعی کارگروه نجات خلیج گرگان شد و گفت: نجات خلیج گرگان نیازمند بکارگیری راهکار فوری است . به نقل از روابط عمومی محیط زیست گلستان ، پروین فرشچی در جلسه کمیته ملی نجات خلیج گرگان که در استانداری گلستان برگزار شد، با بیان این […]

معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست خواستار تشکیل زیر کمیته فرعی کارگروه نجات خلیج گرگان شد و گفت: نجات خلیج گرگان نیازمند بکارگیری راهکار فوری است .

به نقل از روابط عمومی محیط زیست گلستان ، پروین فرشچی در جلسه کمیته ملی نجات خلیج گرگان که در استانداری گلستان برگزار شد، با بیان این که مراحل نجات خلیج گرگان مشابه مراحل نجات دریاچه ارومیه است، اظهار کرد: هرچند اعتقاد داریم که نجات دریاچه ارومیه هم کند بود اما هم ‌اکنون باید با فعالیت بیشتر زمان از دست‌داده در خصوص خلیج گرگان را جبران کنیم. اینکه استاندار گلستان دغدغه زیست ‌محیطی دارد و به دنبال راهکاری برای نجات خلیج گرگان است، اهمیت بسیاری دارد.

وی عنوان کرد: زمان زیادی را برای نجات این خلیج از دست داده ایم و این جلسه خیلی زودتر از این باید تشکیل می شد.

معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست با تاکید بر مشخص شدن نقشه راه و نتیجه‌گیری نهایی در خصوص نجات خلیج گرگان، افزود: در این کارگروه تمام ذینفعان حضور دارند. باید با سرعت نقشه راه نجات خلیج گرگان تدوین‌ شده و مصوبه هیات دولت مراحلش را طی کند و به مرحله اجرا برسیم.

فرشچی با اشاره به اینکه طرح نجات خلیج گرگان شامل مجموعه تالاب میانکاله، لپوی زاغمرز و خلیج گرگان می‌شود، خاطرنشان کرد: ما از زمان داده شده به‌ خوبی استفاده نکرده‌ایم اما مطالعه بیشتر نیاز نیست و باید با تشکیل زیر کمیته ۶ نفره راهکارهای فوری، بررسی و نتایج این زیرکمیته فرعی به تائید کارگروه اصلی برسد.

معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست ادامه داد: این زیرکمیته با محوریت سازمان حفاظت محیط‌زیست باید ظرف ۱۵ تا ۲۰ روز آینده راهکارهای کوتاه‌ مدت برای نجات خلیج گرگان را ارائه و مشخص کند.

پایان خبر – ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5553 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید