امروز با امیر حسن چهلتن

 و به نقل از  هنر آنلاین، این کتاب با نام “چند واقعیت باورنکردنی” شامل شش داستان مستندگونه از روایت زندگی اشخاص حقیقی بوده و به گفته صاحب‌نظران، یکی از بهترین مجموعه داستان‌ها در چند سال اخیر است.

 بر اساس این گزارش، امیرحسن چهل‌تن، نویسنده معاصر ایرانی و عضو کانون نویسندگان ایران است. وی که بارها، نامزد جوایز مختلف ادبی از جمله: جایزه هوشنگ گلشیری و کتاب سال جمهوری اسلامی بوده، مجموعه داستان‌ها، رمان‌ها و آثار متعددی را نگاشته که از آن جمله می توان “تالار آیینه”، “مهر گیاه”، “تهران، شهر بی آسمان”، “سپیده دم ایرانی”، “دخیل بر پنجره فولاد”، “دیگر کسی صدایم نزد”، “ساعت پنج برای مردن دیر است” و “کات! منطقه ممنوعه” را نام برد که پیش از این از سوی انتشارات نگاه، منتشر شدند.

 اینک بعد از مدت‌ها، مجموعه داستانی از امیرحسن چهل‌تن از سوی نشر نگاه منتشر شده است. این مجوعه با نام “چند واقعیت باورنکردنی” شامل هشت داستان مستندگونه از روایت زندگی اشخاص حقیقی بوده و به گفته صاحب‌نظران، یکی از بهترین مجموعه داستان‌ها در چند سال اخیر است.

عناوین داستان ها عبارت‌اند از: “پیشنهاد منطقی”، “اسطوره رمانتیک”، “ارواح دلواپس”، “یادداشت گمشده”، “باغ ایرانی” و “باغ دزاشیب”.اولین چاپ مجموعه داستان “چند واقعیت باورنکردنی” با ۶۴ صفحه و قیمت ۵۰۰۰ تومان از سوی انتشارات نگاه منتشر شده است.