پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5653 |
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ | ارسال توسط :
25 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

وزیر آموزش و پرورش دانش‌آشتیانی در حاشیه همایش فجر امید که به مناسبت سی‌وهشتمین پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شهریار برگزار شد، اظهار کرد: شعار ما مدرسه‌محوری است بنابراین بر تفویض اختیار به مدارس تاکید داریم. سعی داریم مقررات را به طریقی تنظیم کنیم که بیشترین اختیارات به معلمان و مدیران داخل مدارس داده شود […]

وزیر آموزش و پرورش دانش‌آشتیانی در حاشیه همایش فجر امید که به مناسبت سی‌وهشتمین پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شهریار برگزار شد، اظهار کرد: شعار ما مدرسه‌محوری است بنابراین بر تفویض اختیار به مدارس تاکید داریم. سعی داریم مقررات را به طریقی تنظیم کنیم که بیشترین اختیارات به معلمان و مدیران داخل مدارس داده شود و کمتر از ناحیه بالا دستورالعمل‌هایی برای مدارس صادر شود.

وی با اشاره به اینکه تشکیل سازمان نظام معلمی یکی از برنامه‌های کوتاه مدت ما بوده است، گفت: برای آن کارگروهی تعیین شده و پیش‌نویس این سازمان را تنظیم کردیم و امیدواریم تا پایان دولت یازدهم مراحل اجرایی را انجام دهیم تا بعد از تقدیم آن به دولت، به مجلس سپرده شود تا مقدمات تشکیل سازمان نظام معلمی را فراهم کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سازمان نظام معلمی محورهای مختلفی دارد، افزود: هنوز محورهای این سازمان تکمیل نشده اما رتبه‌بندی معلمان نیز موضوعی است که در بحث سازمان نظام معلمی لحاظ شده است.

دانش‌آشتیانی در پایان در مورد پیگیری تخلفات صندوق فرهنگیان و بانک سرمایه گفت: در صندوق فرهنگیان روال برنامه‌های جاری را پیش می‌بریم و در کنار آن مساله تخلفات که در صندوق و بانک سرمایه بوده را پیگیری می‌کنیم.

پایان خبر – ش الف

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5653 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید