بـه منظور رسیدگی به دعـاوی بین مناقصهگر و منـاقصهگزار، مربـوط به اجراء نشدن هر یک از مواد قانون قانون اساسنامه هیأت رسیدگی به شکایات قانون برگزاری مناقصات، هیأت رسیدگی به شکایات قانون برگزاری مناقصات، موضوع ماده (۷) قانون یادشده که در این قانون به اختصار « هیأت» نامیده میشود، در مرکز کشور و هر یک از […]
بـه منظور رسیدگی به دعـاوی بین مناقصهگر و منـاقصهگزار، مربـوط به اجراء نشدن هر یک از مواد قانون قانون اساسنامه هیأت رسیدگی به شکایات قانون برگزاری مناقصات، هیأت رسیدگی به شکایات قانون برگزاری مناقصات، موضوع ماده (۷) قانون یادشده که در این قانون به اختصار « هیأت» نامیده میشود، در مرکز کشور و هر یک از استانها تشکیل میشود.
دبیر هیأت رسیدگی به شکایات قانون مناقصات، درباره این موضوع گفت: برای قانون گرایی، احقاق حقوق مردم، بخش خصوصی و اجرای این قانون، شکایات مردم از مناقصات دستگاه های اجرایی با حضور مناقصه گران و مناقصه گذاران رسیدگی می شود.
نعمت الهی اضافه کرد: ایجاد این هیات نقطه امیدی برای بخش خصوصی است که امیدواریم این اقدام دولت و سازمان برنامه برای کشور موثر و مفید واقع شود.
به گفته نعمت الهی، در سال ۱۳۸۸ این قانون تصویب و در سال ۸۹ آئین نامه رسیدگی به شکایات مناقصات دستگاه های ملی به تصویب رسیده بود اما به دلایلی اجرا نشد.
پایان خبر – ف م