مدیرعامل سازمان زیباسازی و فضای سبز شهرداری همدان در جلسه دیروز واگذاری فضاهای تبلیغاتی در سطح شهر را مهم برشمرد و اظهار کرد: واگذاری فضاهای تبلیغاتی باید بر اساس قانون و از طریق مزایده به کانون های تبلیغاتی دارای صلاحیت واگذار شود. وحید علی ضمیر پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایهگذاری و […]
مدیرعامل سازمان زیباسازی و فضای سبز شهرداری همدان در جلسه دیروز واگذاری فضاهای تبلیغاتی در سطح شهر را مهم برشمرد و اظهار کرد: واگذاری فضاهای تبلیغاتی باید بر اساس قانون و از طریق مزایده به کانون های تبلیغاتی دارای صلاحیت واگذار شود.
وحید علی ضمیر پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایهگذاری و گردشگری شورای شهر همدان که با حضور سرمایهگذار بخش خصوصی برگزار شد، از افزایش ۱۵ برابری فضای تبلیغاتی سطح شهر خبر داد.
وی گفت: سازه های تبلیغاتی باید دارای استانداردهای لازم باشد و در حال حاضر حدود ۴۰۰ سازه تبلیغاتی در سطح شهر همدان وجود دارد.
وحید علی ضمیر با اشاره به اینکه فضاهای تبلیغاتی بر اساس قانون از طریق مزایده به کانونهای تبلیغاتی دارای صلاحیت واگذار می شود، افزود: با توجه به روند بودجه ریزی صورت گرفته پیش بینی درآمد حاصل از بیلبوردهای سطح شهر ۲۴ میلیارد ریال در سال جاری است.
مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان نیز در این جلسه از تدوین ۳ بسته تشویقی برای رونق ساخت و ساز در همدان خبر داد و گفت: این بسته با کسب اطلاعات و تجربیات کلان شهرهای موفق کشور تهیه شده است.
پیام رفتاری گفت: باید در هر حوزه ای که سرمایه گذاری صورت می پذیرد سازمان ها و مناطق شهرداری هم هماهنگی و همکاری لازم را با سازمان سرمایه گذاری برای تسهیل در روند این امر داشته باشند.
پایان خبر- س ر