سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4645 |
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ | ارسال توسط :
93 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

خیرالله خادمی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در آئین آغاز عملیات اجرایی قطعه هفتم آزادراه شیراز به اصفهان، ابراز امیدواری کرد که آزادراه شیراز-اصفهان هفته دولت سال ۹۷ آماده بهره‌برداری باشد. همچنین، گفت: در پروژه‌های آزادراهی کشور، ۱۵ هزار نفر به شکل مستقیم و […]

خیرالله خادمی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در آئین آغاز عملیات اجرایی قطعه هفتم آزادراه شیراز به اصفهان، ابراز امیدواری کرد که آزادراه شیراز-اصفهان هفته دولت سال ۹۷ آماده بهره‌برداری باشد. همچنین، گفت: در پروژه‌های آزادراهی کشور، ۱۵ هزار نفر به شکل مستقیم و حدود ۲ برابر این رقم به شکل غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند. قطعه هفتم آزاد راه شیراز به اصفهان، ۱۲ کیلومتر طول دارد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از پنج هزار دستگاه ماشین آلات سنگین در این پروژه‌های آزادراهی، ادامه داد: اکنون حدود یک هزار و ۳۵۰ کیلومتر آزادراه در نقاط مختلف کشور در دست اجراست که می‌تواند حدود ۶۰ درصد آزادراه‌های موجود کشور باشد.

خادمی گفت: هم اینک ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور داریم و اجرایی شدن یک هزار و ۳۵۰ کیلومتر آزادراه در مقابل آن، عدد بسیار بزرگی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این آزادراه‌ها در قالب ۶ پروژه آزادراه شیراز به اصفهان، آزادراه کنار گذر جنوبی تهران، آزادراه شمال، آزادراه منجیل، آزادراه خرم‌آباد به اراک و آزادراه تبریز به ارومیه به شکل ویژه و خاص با عملیات اجرایی مناسبی در حال اجرا است که تحولی را در راه‌های دسترسی کشور ایجاد می‌کند.

خادمی با اشاره به اینکه احداث ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی نیز در کشور مراحل احداث را طی می‌کند، گفت: در مجموع می‌توان گفت که امروز و به رغم مشکلات و تنگناهی مالی موجود در کشور، بخش‌های عمرانی و خصوصا راهسازی و به ویژه آزادراهی با فعالیت خوبی در حال اجرا است.

به نقل از ایسنا وی، پروژه آزاد راه شیراز اصفهان را یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های آزاده راهی کشور دانست و تصریح کرد: حدود ۵۰ کیلومتر از این پروژه در قالب روسازی بتونی چهار خطه انجام می‌شود که این اتفاق برای نخستین بار در کشور روی خواهد داد.

خادمی افزود: برای این منظور، اولین دستگاه کاملا پیشرفته پخش روسازی بتونی نیز وارد کشور و در کارگاه مستقر شده است.

وی ادامه داد: اجرای این روسازی بتونی می‌تواند مبنای خوبی برای سایر پروژه‌ها باشد و به افزایش عمر پروژه‌های روسازی و خصوصا راهسازی کشور کمک کند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور همچنین گفت: در بحث پروژه‌های ریلی نیز به دنبال اتصال پنج استان کشور به شبکه ریلی تا پایان دولت هستیم.

خادمی اضافه کرد: تعداد اشتغالی که در بخش ریلی کشور ایجاد می‌شود نیز به میزان اشتغال ایجاد شده در پروژه‌های بزرگراهی خواهد بود.

پایان خبر – ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4645 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید