کارگر با اشاره بر اینکه زیرساخت های بسیار خوبی در زمینه قطعه سازی در ایران وجود دارد، گفت: راه اندازی خط تولید گیربکس جی.اچ.کیو(JHQ) در تبریز آغاز راه است و داخلی سازی در ایران تا انتقال کامل تکنولوژی به قطعه سازان ادامه خواهد داشت. معاون رنو در آفریقا، خاورمیانه و هند درباره برنامه های جدید […]
کارگر با اشاره بر اینکه زیرساخت های بسیار خوبی در زمینه قطعه سازی در ایران وجود دارد، گفت: راه اندازی خط تولید گیربکس جی.اچ.کیو(JHQ) در تبریز آغاز راه است و داخلی سازی در ایران تا انتقال کامل تکنولوژی به قطعه سازان ادامه خواهد داشت.
معاون رنو در آفریقا، خاورمیانه و هند درباره برنامه های جدید رنو در ایران نیز گفت: اکنون مجموع ظرفیت تولید خودروهای رنو در ایران ۲۰۰ هزار خودرو در سال است که در قالب همکاری های جدید این میزان به ۳۵۰ هزار خودرو در سال افزایش خواهد یافت؛ این یک فرصت برای رنو و قطعه سازان ایرانی است.
به نقل از ایرنا کارگر اظهار کرد قطعه سازان ایرانی توانایی تولید قطعات با کیفیت را دارند و با رسیدن به قیمت تمام شده مناسب و زمان تحویل به موقع، می توانند پا به عرصه صادرات بگذراند و وارد زنجیره جهانی رنو نیسان شوند.
براساس این گزارش، برنامه جهانی گروه خودروسازی رنو در کشورهای استراتژیک شامل ایران، رسیدن به داخلی سازی ۸۰ درصدی است. به منظور تسهیل این امر، در دور جدید همکاری های رنو با صنعت خودروی ایران، تاسیس یک مرکز مهندسی و خرید برای حمایت از قطعه سازان ایرانی پیش بینی شده است.
پایان خبر – ی ش