چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | 2024-02-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 2550 |
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۲۲ | ارسال توسط :
70 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

تویوتا به سنت دیرینه خود وفادار بوده و هر بار که مدل جدیدی را از کورولا را معرفی می‌کند، فناوری های جدیدی را در آن عرضه می کند. این خودرو اکنون در یازدهمین نسل خود در ژاپن است و در ۱۳ کشور دنیا تولید شده و در بیش از ۱۵۰ کشور به فروش می رود. […]

تویوتا به سنت دیرینه خود وفادار بوده و هر بار که مدل جدیدی را از کورولا را معرفی می‌کند، فناوری های جدیدی را در آن عرضه می کند. این خودرو اکنون در یازدهمین نسل خود در ژاپن است و در ۱۳ کشور دنیا تولید شده و در بیش از ۱۵۰ کشور به فروش می رود.

بر اساس گزارش رویترز، کورولا پس از اینکه به مدت ۳۳ سال متوالی پرفروش‌ترین مدل ژاپن بود، در سال ۲۰۰۲ این عنوان را به هاچ بک فیت هوندا موتور واگذار کرد.

این خودرو از تویوتا آکوا و مدل هیبریدی پریوس پرفروش‌تر است، زیرا مصرف کنندگان ژاپنی خودروهایی را ترجیح می‌دهند که مصرف سوخت بهینه‌تری دارند.

به نقل از ایسنا، با این همه چشم انداز کورولا در ژاپن چندان روشن نیست، زیرا بازار خودرو با کاهش جمعیت، کوچک‌تر می شود. فروش داخلی کورولا اکنون حدود یک چهارم اوج فروش ۴۰۰ هزار دستگاه در سال ۱۹۷۳ است. اما کورولا در آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون دومین خودروی سواری پرفروش پس از تویوتا کمری بوده است.

پایان خبر –  ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2550 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید