پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7826 |
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ | ارسال توسط :
87 بازدید
۰
16
ارسال به دوستان
پ

رئیس انجمن گل و گیاه زینتی کشور از آغاز نخستین سمپوزیم گل های زینتی در رامسر خبرداد.  پژمان آزادی در نشست خبری سمپوزیوم بین المللی گل و گیاهان زینتی بومی ایران و اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه رامسر اظهار کرد: این سمپوزیوم با ۲۵ مهمان خارجی و ۱۰۰ نفر شرکت کننده داخلی از […]

رئیس انجمن گل و گیاه زینتی کشور از آغاز نخستین سمپوزیم گل های زینتی در رامسر خبرداد.

 پژمان آزادی در نشست خبری سمپوزیوم بین المللی گل و گیاهان زینتی بومی ایران و اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه رامسر اظهار کرد: این سمپوزیوم با ۲۵ مهمان خارجی و ۱۰۰ نفر شرکت کننده داخلی از اساتید و دانشجویان و محققین برجسته کشور از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می شود.

وی افزود: هدف این سمپوزیوم ایجاد تعامل سازنده میان دانشجویان ایرانی و محققین برجسته خارجی و روان سازی مسیر همکاری های علمی بین کشورهای بین المللی  است.

آزادی تصریح کرد: گل و گیاهان زینتی در ارز آوری نقش موثری دارد و بررسی ها نشان داده است بیش از ۱ میلیارد دلار ظرفیت صادرات گل و گیاهان زینتی کشور است.

رییس انجمن گل و گیاهان زینتی گفت: شمال کشور قطب اصلی تولید گل و گیاهان زینتی است و رتبه اول گیاهان در فضای باز کشور را دارد و سهم آن در صادرات ۳۰۰ میلیون دلار است.

وی افزود: در حوزه گل و گیاهان زینتی باید کارهای بیشتری صورت گیرد تا با بکار گیری روش های نوین در حوزه صادرات کمک موثری به منطقه داشته باشد. هدف از سمپوزیوم مسیرهای روش های نوین را باز کرده و همزمانی نمایشگاه گل و گیاهان زینتی با این سمپوزیوم ما را به هدف نزدیکتر کند.

آزادی تصریح کرد: رویداهای علمی باید به عرصه بازار و تولید برسد و نیازمند ایجاد و شناسایی ظرفیت آن است.

پایان خبر – ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7826 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید